Нашата история

Историята на L’Oréal Paris:
110 години развитие и продължаваме . . .

Началото на L’Oréal през 1909 г.:
Революционна боя за коса и визионер

Създаването на L’Oréal през 1909 г. съвпада с първото гениално хрумване на химика Южен Шулер. Жените желаели да имат къса руса коса, следвайки тенденцията на „момчешки стил“. Шулер патентовал напълно безопасна за употреба формула на боя за коса, която се различавала от всяка друга на пазара до този момент. Боите за коса остават фокусът на компанията за идващите десетилетия.

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.loreal-paris.bg/nashata-istoriya" }
Brand Section History Image 1

1960-1970-те: Иновацията като движещ механизъм на еманципацията

Вдъхновена от Бриджит Бардо през шейсетте, дългата коса се превръща в тенденция - дива и секси или опитомена в нисък кок. Под управлението на Дале, компанията следва духа на епохата и представя нови продукти, гарантират на жените резултати, без да се налага да правят компромис с безопасността. Пускането на пазара на марката боя за коса за домашна употреба Préférence през 70-те се превръща в повратен момент със създаването на световноизвестното мото на марката „Защото го заслужавам.“. То е първото рекламно съобщение, което подчертава важността на самоуважението.

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.loreal-paris.bg/nashata-istoriya" }

1980-1990-те: Помагаме на жените да се изправят пред света с увереност

Тъй като през осемдесетте все повече жени продължавали да поемат роли в обществената сфера и на работното място, L’Oréal Paris им предложил грим и продукти за грижа за кожата, за да им помогне да приемат света с увереност, чувствайки се добре в кожата си и изглеждайки млади.

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.loreal-paris.bg/nashata-istoriya" }
Brand Section History Image 2

2000-те - Началото на хилядолетието: Нови граници

Началото на хилядолетието възвестява нова ера за L’Oréal, тъй като компанията ускорява присъствието си на нови пазари, сегменти и канали за разпространение и се впуска в предизвикателството за постигане на устойчивост. Ражда се L’Oréal Men Expert, първата линия против стареене за мъже, и много преди конкурентите си марката прегръща дигиталните възможности, като постоянно внася нововъведения, за да остане в крак с времето и да съпътства променящите се нужди и начин на живот на потребителите.

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.loreal-paris.bg/nashata-istoriya" }
Brand Section History Image 3
{ "@context": "http://schema.org", "@type": "BreadcrumbList", "itemListElement": [ { "@type":"ListItem", "position": 1, "item": { "@id": "/", "name": "Home" } } , { "@type":"ListItem", "position": 2, "item": { "@id": "https://www.loreal-paris.bg/nashata-istoriya", "name": "Nashata istoriya" } } ] }